torsdag den 7. marts 2013

Barselsgave til den nybagte far

Det startede i fakta. Her faldt jeg over denne 2013-kalender med fodboldholdet Arsenal:
Til den svimlende sum af 30 kr. Normalt ville sådan en kalender aldrig havne i min indkøbsvogn, men nu kender jeg en Arsenal-fan, som lige er blevet far, og så var det da en perfekt barselsgave.
Vel hjemme med den fantastiske kalender tænkte jeg, at jeg hellere måtte fylde lidt i kalenderen. Vigtige ting, som en nybagt far (og mor) bør huske. Diverse undersøgelser og vaccinationer hos lægen, opskrivning til pasning, grød-start og så videre. Jeg regnede mig frem til de korrekte datoer og skrev så ind i kalenderen. Jeg tilføjede et par begivenheder af mere privat karakter, som interesserer faren (fx vigtige fodboldkampe). Og vips, så var der en helt personlig kalender.
Og modtageren? Han blev glad. Nærmest helt rørt. Men det er jo også overvældende at blive far :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar