fredag den 1. marts 2013

En taske til det hele!

Det er fredag eftermiddag, og vi skal igen have en mængde tøj med hjem fra børnehaven. Derfor har jeg købt den her:

Faktisk har jeg købt fire, for de er gode. Men hvorfor?

  • Fordi tasken er enormt rummelig og let kan klare en flyverdragt og mere til. 
  • Og fordi tasken kan pakkes sammen, så den fylder minimalt. Derfor kan den nemt ligge i børnenes garderobe i børnehaven.


Vi har en fyldt taske med hjem hver fredag, fylder den igen mandag morgen, tømmer den i børnehaven, pakker den sammen og lægger den i ungernes garderobe. Der ligger den indtil fredag, hvor vi igen pakker den ud og fylder den med tøj.
Og jeg glæder mig over min smarte model, der ligger klar i garderoben, når de andre forældre kommer slæbende med tomme tasker og poser fredag eftermiddag. Hvis de altså har husket at tage dem med...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar