torsdag den 24. januar 2013

En sjov lille baby-leg

Nu har jeg igen en lille baby i huset, og hun elsker simpelthen når vi leger "Vi løber efter vand". Den lærte jeg, da jeg gik til babysalmesang med ældsten, og den er stadig en stor succes.
Jeg har optaget en video af legen, som du kan se her. Bemærk, at Elin hurtigt genkender legen og smiler.



Elin er nu fire måneder gammel og ret robust, så derfor laver jeg bevægelserne noget vildere end jeg gjorde, da hun kun var en måned gammel.

Det er også en god leg som lidt større børn (fx søskende) kan lege med babyen. Ældsten på 4 år kan godt lide at lege den med sin lillesøster.

Her i huset får de to store børn (2 og 4 år) lov til at lege med - så løber de rundt om sofabordet, hopper, og vipper med kroppen - inden de løber den anden vej rundt på "hjemvejen".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar