onsdag den 6. februar 2013

Andre mødre...

Maren og Annamette er mødre ligesom mig. Og de blogger ligesom mig. Men der hører ligheden vist også op. De to damer skriver noget bedre end mig, har langt flere besøgende end mig, og så er de langt mere personlige end mig. Og ikke mindst sjovere.
Jeg har taget et mere praktisk udgangspunkt for min blog, fordi jeg selv synes, at der er mange ting, man skal vide noget om. Og så har jeg enormt meget brug for, at tingene er praktiske og fungerer. Og sat i system. For jeg er nemlig ikke særlig god til at få tingene gjort - med mindre de på en eller anden måde er sat i system. Og da rengøring ikke er sat i system herhjemme får jeg det sjældent gjort. Adr! tænker du nok. Og det gør min mand også. Så det er mest ham der gør rent. Inden vi når til adr-stadiet. Så i virkeligheden er bloggens indhold mit desperate forsøg på at få styr på mit liv. Så kan jeg slå op her, når jeg har glemt, hvordan man gør. Fx nu, hvor jeg igen er i gang med det der overgangsmad.

Og når du bliver træt af mine kedelige indlæg, så læs Marens og Annamettes. For de er sjove. Og personlige. Og hudløst ærlige. Og vil du ha' mer, så har de begge skrevet bøger. Jeg kan anbefale Annamettes Længsler og leverpostej og Marens morsomme streger i Ellers går det godt.

PS. Maren er på facebook, hvor hun skriver, når der er nyt på bloggen.
PPS. Jeg glemte at nævne Julia. Hun har også en velbesøgt mor-blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar